söndag 3 maj 2009

kväll

Jag är hyfsatt valpsugen asså! Det är såklart en jäkla underdrift. Jag tror verkligen att Svea hade älskat att få hem sin lillasyster. Men mamma vill ju inte och sålänge jag bor hemma så får jag ju faktiskt anpassa mig efter henne. Men gud vad det tär på mig såfort jag tänker på det, en liten valp. Det hade vart så rätt bara.

Här nedan är Sveas 3 småsyskon som föddes förra veckan. Till höger är tiken. Tydligen är hon ingen skönhet men vad spelar det för roll. Hade jag fått välja så hade jag redan haft hemma Enörat Doris, hon var alldeles perfekt för oss. Förhoppningsvis så får jag hem min andra lille pappis någon gång. Jo det skall jag minsan ha, och inte bara för min skull utan för Sveas. Vi hade blivit en söt liten flock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar