söndag 3 maj 2009

3/4-09

Idag är det söndag vilket betyder att det med största säkerhet är måndag imorgon. Jag vet inte vad jag tycker om det. Det är självklart skönt att tiden faktiskt rör på sig så att man närmar sig sommarlovet. Men å andra sidan så betyder måndag början på en ny vecka vilket i sin tur betyder - massor att göra!
Jaja... Det har ju faktiskt varit en helg också. En långhelg tillochmed och jag kan inte säga annat än att det har varit skönt.

Igår var jag på utställning med min lille vovvsing. Hon kom 2:a med Hp och fick jätte fin kritik. Útsällningen var vid Tjolöholms slott, som tydligen ligger vid havet, och det blåste som bara tusan! Och eftersom att det blåste som det gjorde så kände man inte riktigt av att solen faktiskt var hyfsat stark, så när jag kom hem på kvällen så börjar mamma skratta åt mig. Jag förstår självklart ingenting men så efter ett tag så kommer det fram att jag tydligen bränt mig på näsan så att den är alldeles röd. Hehe.

På Valborg var jag hos smygen då vi solade och strosade runt hela dagen. Lite senare åt vi skitgod mat för att sedan bege oss till Jeppe där vi slog oss ner på hans bakgård, drack gott, lyssnade fin musik och pratade om allt mellan himmel och jord.

Dagen därpå var jag och min andra halva ute heeeeela dagen. Vi gick och köpte god frukt som vi åt ute i solskenet. Självklart var Svea med. Vi (som egentligen betyder patrik) spelade boll med lille Vilmer och sedan åt vi Thaimat! MMMM, huuuuur gott som helst.

Och så tillbaka till idag för just idag så fyller faktiskt Vilmer år! Hela 6 år fyller han. Det är en stor lillebror jag har nu.


Och nu lite bilder från dagarna som gått.

1a Maj

2a Maj

3e Maj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar